Календарь
В праздник Воздвижения Честного и Животворящего Креста Господня в храме Живоначальной Троицы в Конькове совершенно торжественное Богослужение
27 сентября 2024 года, в праздник Воздвижения Честного и Животворящего Креста Господня, в храме Живоначальной Троицы в Конькове была совершена Божественная Литургия святителя Иоанна Златоуста, которую отслужили иеромонах Ефрем (Русу), протоиерей Виктор Постика, иерей Николай Кошняну, протодиакон и диакон Василий Голбан.
Богослужебные песнопения исполнил хор храма под управлением регента Ларисы Артющенко.
Богослужение велось на двух языках: церковнославянском и молдавском.
После сугубой ектении была вознесена молитва о Святой Руси.
По окончании Литургии было совершено славление празднику и поклонение Кресту.
***
Во время оно, совет сотвориша архиерее и старцы на Иисуса, яко да убиют Его. И приведоша Его к Пилату, глаголюще: возми, возми, распни Его. Глагола им Пилат: поимите Его вы и распните: аз бо не обретаю в Нем вины. Отвещаша ему иудее: мы закон имамы, и по закону нашему должен есть умрети, яко Себе Сына Божия сотвори. Егда убо слыша Пилат сие слово, паче убояся, И вниде в претор паки и глагола Иисусови: откуду еси Ты? Иисус же ответа не даде ему. Глагола же Ему Пилат: мне ли не глаголеши? не веси ли, яко власть имам распяти Тя и власть имам пустити Тя? Отвеща Иисус: не имаши власти ни единыя на Мне, аще не бы ти дано свыше. Пилат убо слышав сие слово, изведе вон Иисуса и седе на судищи, на месте глаголемом Лифостротон, еврейски же Гаввафа. Бе же пяток Пасце, час же яко шестый. И глагола Иудеом: се Царь ваш. Они же вопияху: возми, возми, распни Его. Глагола им Пилат: Царя ли вашего распну? Отвещаша архиерее: не имамы царя токмо кесаря. Тогда убо предаде Его им, да распнется. Поемше же Иисуса и ведоша: И нося крест Свой изыде на глаголемое Лобное место, еже глаголется еврейски Голгофа, Идеже пропяша Его и с Ним ина два сюду и сюду, посреде же Иисуса. Написа же и титла Пилат и положи на кресте. Бе же написано: Иисус Назорянин, Царь Иудейский. Сего же титла мнози чтоша от Иудей, яко близ бе место града, идеже пропяша Иисуса: и бе написано еврейски, гречески, римски. Стояху же при кресте Иисусове Мати Его и сестра Матере Его Мариа Клеопова и Мариа Магдалина. Иисус же видев Матерь и ученика стояща, егоже любляше, глагола Матери Своей: Жено, се, сын Твой. Потом глагола ученику: се, Мати твоя. И от того часа поят Ю ученик во своя си. Посем ведый Иисус, яко вся уже совершишася, И приклонь главу, предаде дух. Иудее же, понеже пяток бе, да не останут на кресте телеса в субботу, бе бо велик день тоя субботы, молиша Пилата, да пребиют голени их и возмут. Приидоша же воини, и первому убо пребиша голени, и другому распятому с Ним: На Иисуса же пришедше, яко видеша Его уже умерша, не пребиша Ему голений, Но един от воин копием ребра Ему прободе, и абие изыде кровь и вода. И видевый свидетелствова, и истинно есть свидетелство его. (Ин. 19:6-11,13-20,25-28,30-35).